שלום לכולם, "הזוג שאמר, לא!".
היום יעסוק המאמר שלנו בשכבה השלישית בשיטת חמש השכבות של מייקל דלואי. אם לא הספקתם לקרוא את המאמרים הקודמים בתחום נזכיר לכם בקצרה על שתי השכבות הראשונות שצריך לבחון בטרם מצטרפים לעסוק בשיווק רשתי.
השכבה הראשונה עוסקת באמינות ובניסיון החברה אליה אתם מעוניינים להצטרף והשכבה הראשונה מדברת על אלמנט התזמון משני היבטים - תזמון מבחינת החברה ותזמון מבחינת התחום של השיווק הרשתי.
היום נעסוק, אם כן בשכבה השלישית והיא - המוצר.
המוצר אותו החברה אליה אתה מעוניין להשתייך, חייב להיות מוצר מדהים, ייחודי מוצר שכל אחד ואחת משווע שיהיה לו. במידה ולמוצר שלך, אין ייחודיות והוא לא נדרש, יהיה קשה לך לגדול ולפרוח בתחום.
השאלה הגדול שצריכה להישאל על ידך היא האם אתה מוכר מוצר שיש לו תקופה זמן אחת הרלבנטית לשם השקתו? אם כן , הרי שאת הכסף שלך בחברה הזו אתה עושה מגיוס של אנשים, וזאת לא המהות בשיטת השיווק הרשתי.
אתה צריך להחזיק מוצר שאנשים רוצים, אל תחשוב על המשפט הנדוש שכולם בוודאי אומרים לך:"אתה חייב להאמין במוצר, כדי למכור אותו". אתה בהחלט לא צריך להאמין במוצר, בכדי להתעשר בזכותו אבל אתה בהחלט צריך מוצר שאנשים יאהבו ויידרשו.
השאלה השנייה היא, האם אנשים היו קונים את המוצר שלך גם אם לא הייתה תוכנית תגמולים הכרוכה בכך? אתה צריך מוצר שאנשים ייקנו גם אם אין איזושהי הזדמנות עסקית הקשורה בעניין. אנשים קונים מוצר, מפני שהם אוהבים אותו, אם קיימת הזדמנות עסקית בדרך - מה טוב!
חשוב לזכור!
אם אתה נמצאים או שוקלים להצטרף לחברה, אשר מעשירה אתכם על ידי גיוס אנשים ולא ע"י מכירת מוצר/ים בעל/י ייחודיות, הרי שאתם נמצאים בשיטת בלתי חוקית הנקראת פירמידה, ותאמין לי אתה לא מעוניין להשתייך לארגון כזה.
"הזוג שאמר, לא!"
ranntali@gmail.com
http://ranntali.magneticsponsoringonline.com
היום יעסוק המאמר שלנו בשכבה השלישית בשיטת חמש השכבות של מייקל דלואי. אם לא הספקתם לקרוא את המאמרים הקודמים בתחום נזכיר לכם בקצרה על שתי השכבות הראשונות שצריך לבחון בטרם מצטרפים לעסוק בשיווק רשתי.
השכבה הראשונה עוסקת באמינות ובניסיון החברה אליה אתם מעוניינים להצטרף והשכבה הראשונה מדברת על אלמנט התזמון משני היבטים - תזמון מבחינת החברה ותזמון מבחינת התחום של השיווק הרשתי.
היום נעסוק, אם כן בשכבה השלישית והיא - המוצר.
המוצר אותו החברה אליה אתה מעוניין להשתייך, חייב להיות מוצר מדהים, ייחודי מוצר שכל אחד ואחת משווע שיהיה לו. במידה ולמוצר שלך, אין ייחודיות והוא לא נדרש, יהיה קשה לך לגדול ולפרוח בתחום.
השאלה הגדול שצריכה להישאל על ידך היא האם אתה מוכר מוצר שיש לו תקופה זמן אחת הרלבנטית לשם השקתו? אם כן , הרי שאת הכסף שלך בחברה הזו אתה עושה מגיוס של אנשים, וזאת לא המהות בשיטת השיווק הרשתי.
אתה צריך להחזיק מוצר שאנשים רוצים, אל תחשוב על המשפט הנדוש שכולם בוודאי אומרים לך:"אתה חייב להאמין במוצר, כדי למכור אותו". אתה בהחלט לא צריך להאמין במוצר, בכדי להתעשר בזכותו אבל אתה בהחלט צריך מוצר שאנשים יאהבו ויידרשו.
השאלה השנייה היא, האם אנשים היו קונים את המוצר שלך גם אם לא הייתה תוכנית תגמולים הכרוכה בכך? אתה צריך מוצר שאנשים ייקנו גם אם אין איזושהי הזדמנות עסקית הקשורה בעניין. אנשים קונים מוצר, מפני שהם אוהבים אותו, אם קיימת הזדמנות עסקית בדרך - מה טוב!
חשוב לזכור!
אם אתה נמצאים או שוקלים להצטרף לחברה, אשר מעשירה אתכם על ידי גיוס אנשים ולא ע"י מכירת מוצר/ים בעל/י ייחודיות, הרי שאתם נמצאים בשיטת בלתי חוקית הנקראת פירמידה, ותאמין לי אתה לא מעוניין להשתייך לארגון כזה.
"הזוג שאמר, לא!"
ranntali@gmail.com
http://ranntali.magneticsponsoringonline.com
אם תהיה מעוניין ללמוד יותר על שיווק באמצעות האינטרנט גלוש לאתר שלנו:
www.RanNTali.co.cc
www.RanNTali.co.cc